KX-NCS2200

-----------------------------------------------------------------

Управління викликами (перенаправлення дзвінка, утримання, налаштування переадресації і т.д.)
Перегляд статусу всіх абонентів мережі

-----------------------------------------------------------------

Створення персонального списку контактів (максимальна кількість створюваних користувачем груп: 100). Максимально кількість користувачів програми: 240 (при використанні серверного додатка Communication Assistant - до 1022)

-----------------------------------------------------------------

Повідомлення у вигляді спливаючого вікна з інформацією про абонента при надходженні виклику
Перегляд історії дзвінків (до 1000 дзвінків)

-----------------------------------------------------------------

  • KX-NCS2200

CTI додаток Communication Assistant KX-NCS2200 призначений  для управління викликами з персонального комп'ютера. Цей додаток працює з IP-АТС серій KX-TDE або KX-NCP і дозволяє абоненту приймати і обробляти дзвінки, використовуючи зручний інтерфейс.

Основні функції:

• Управління викликами (перенаправлення дзвінка, утримання, налаштування переадресації і т.д.)
• Перегляд статусу всіх абонентів мережі
• Створення персонального списку контактів (максимальна кількість створюваних користувачем груп: 100). Максимально кількість користувачів програми: 240 (при використанні серверного додатка Communication Assistant - до 1022)
• Повідомлення у вигляді спливаючого вікна з інформацією про абонента при надходженні виклику
• Перегляд історії дзвінків (до 1000 дзвінків)
• Прямий доступ до телефонного довідника АТС
• Повідомлення про пропущений виклик
• Можливість залишити повідомлення відсутньому абоненту
• Управління голосовими повідомленнями з монітора ПК за допомогою модуля Voice Mail Assistant *
• Управління 3 IP-камерами (серії BL / BB) одночасно
• СRM-інтеграція (наприклад, інтеграція з Microsoft Outlook)
• Можливість використання IP-софтфонів
• Організація конференц-зв'язку
• Інтеграція з платформою 1С: Підприємство 8.2 за допомогою програмного рішення CA external API.

Клієнтська програма Communication Assistant може використовуватися в 4 різних режимах, в залежності від необхідної функціональності.

Режим: Basic-Express
Управління викликами для всіх користувачів системи
Особливості: Обмежені можливості і функціонал, зокрема:
• Перегляд історії до 10 останніх дзвінків
• Кількість персональних контактів до 10
• Відсутність CRM-інтеграції
• Не підтримує мережеві функції
Більш детальна інформація щодо обмежень функцій вказана в інструкції.
Можливістю надавати безкоштовні клієнтські ключі активації на 1022 Basic-Express абоненти мають тільки компанії, що мають статус «Технічного Центру АТС Panasonic»

Режим: Pro

Управління викликами для досвідчених користувачів
Особливості: Повнофункціональна версія клієнтського ПЗ з можливістю перегляду стану інших абонентів в режимі on-line, повним списком контактів і історією викликів.

Режим: Operator Console

Управління викликами для секретаря
Особливості: Можливість одночасного контролю декількох телефонних викликів за допомогою зручного інтерфейсу

Режим: Supervisor
Управління викликами для Менеджерів групи
Особливості: Розширений функціонал з можливістю моніторингу та управління активністю групи абонентів.


Communication Assistant Pro - повнофункціональне програмне забезпечення. Існує можливість вибрати кількість абонентів, що підключаються для максимального комфорту і ефективності роботи:

• KX-NCS2201 (підключення 1 абонента)
• KX-NCS2205 (підключення 5 абонентів)
• KX-NCS2210 (підключення 10 абонентів)
• KX-NCS2240 (підключення 40 абонентів)
• KX-NCS2249 (підключення 128 абонентів)


Communication Assistant є додатком типу «клієнт-сервер». Серверна частина Communication Assistant вже вбудована в IP-АТС серій KX-TDE (починаючи з 3 версії внутрішнього ПО) і KX-NCP. Вам потрібно лише встановити клієнтську частину на комп'ютери співробітникам Вашого офісу.
Користувачі можуть отримати розширені можливості при використання серверного додатка Communication Assistant, встановленого на зовнішньому сервері, в тому числі:
• лог пропущених викликів (навіть якщо ПК був вимкнений)
• підтримка до 1022 користувачів
• підтримка розподіленої мережі (до 8 АТС в мережі)
• єдиний список контактів для всієї мережі
• підтримка технології «Тонкий клієнт»
• підтримка LDAP


* Потрібен мовний процесор Panasonic KX-TVM.