SManager Call Center

-------------------------------------------------------------------------------------------

• Групи і черги. Можливість створення декількох номерів груп і черг для декількох типів управління.
-------------------------------------------------------------------------------------------
• Типи користувачів: суперв
ізор, менеджер, настінної панелі і інтерфейс агента
-------------------------------------------------------------------------------------------
• Вільне розміщення - дозволяє агентам і супервізора динамічно використовувати робочі станції
-------------------------------------------------------------------------------------------
• Автоматичний опитув
ач. Кожен виклик може бути відзначений агентом і дозволяє швидко виконувати ескалацію.

  • SManager Call Center

SManager - це високотехнологічне рішення для центрів обробки викликів АТС Panasonic, що надає недороге і зручне рішення для центрів обробки викликів невеликих і середніх організацій.
Гнучкість і різноманітність функцій в колл-центрі дозволяють замовнику надавати передове високоякісне рішення.
Система забезпечує моніторинг і вимірювання викликів в режимі реального часу, пропонуючи різноманітні онлайн і історичні звіти.

Основні функції:

• Групи і черги. Можливість створення декількох номерів груп і черг для декількох типів управління.
• Типи користувачів: супервізор, менеджер, Wallboard і інтерфейс агента
• Вільне розміщення - дозволяє агентам і супервізорам динамічно використовувати робочі станції
• Автоматичне опитування. Кожен виклик може бути відзначений агентом і дозволяє швидко виконувати ескалацію.
• Вбудований чат - Супервізор може спілкуватися з агентами і отримувати повторні запити про допомогу від агентів
• Модуль зворотного виклику - дозволяє абонентові покинути чергу, система зробить зворотній виклик, зберігаючи його позицію в черзі
• Повідомлення і музика - повідомлення вітання і терпіння можуть бути налаштовані відповідно до груп і позицій в черзі
• Історичні звіти
• CRM інтеграція