KX-NCS2301


  • KX-NCS2301

Додаток комп'ютерної телефонії Communication Assistant Supervisor призначений для керівників групи операторів контакт-центру. Це додатковий модуль до додатка Communication Assistant. Цей додаток дозволяє адміністратору контролювати роботу операторів і керувати дзвінками з персонального комп'ютера.

Основні функції:
• Моніторинг статусу абонентів в режимі реального часу
• Доступ до звітів групи операторів про сумарну кількість вхідних дзвінків, середній час очікування, виклики, втрачені при переповненні черги і т.д.
• Приховане прослуховування і впровадження в розмову
• Запис розмови для подальшого аналізу і навчання співробітників *
• Перехоплення виклику
• Експорт даних в формат CVS, для використання іншими програмами (наприклад, Microsoft Excel)
• Формування звітів по дзвінках (за останніми десятьма дзвінками)
• Необмежений пошук по історії дзвінків всіх абонентів

Communication Assistant Supervisor - повнофункціональне програмне забезпечення. Мінімальна кількість підключених абонентів - 1.


Communication Assistant є додатком типу «клієнт-сервер». Серверна частина Communication Assistant вже вбудована в IP-АТС серій KX-TDE (починаючи з 3 версії внутрішнього ПО) і KX-NCP. Вам потрібно лише встановити клієнтську частину на комп'ютери співробітникам Вашого офісу.


* Потрібен мовний процесор Panasonic KX-TVM.