Колл-центр Panasonic

  • Колл-центр Panasonic

Колл-центр Panasonic являє собою модульний продукт з повним спектром функцій: від моніторингу груп абонентів до контролю послуг складної маршрутизації викликів і інтеграції з найбільш популярними CRM-додатками.
Колл-центр Panasonic складається з наступних програмних пакетів:
• CCAccounting
• CCView, CCView Lite, CCView 2012 CCView Lite 2012
• CCPro
• CC Record Pro


Call Center Accounting
CCAccounting (Облік) являє собою інструмент для обліку інформації про вхідні виклики з функціями обліку викликів, складання статистичних звітів по каналах зв'язку і внутрішніх лініях, протоколювання викликів.


Call Center View (CCView) і Call Center View Lite (CCView Lite)

Panasonic пропонує Вам два варіанти додаток для контролю і обліку дзвінків: CCView Lite (Контроль) і CCView (Контроль). Додаток Колл-центр Panasonic є додатком типу клієнт-сервер. Клієнтська частина додатків колл-центру називається супервизор (СС Supervisor). CCView Lite (Контроль) являє собою програмний інструмент для АТС Panasonic, призначений для моніторингу та обліку викликів. У його склад входить один клієнтський додаток (1 супервізор). До його функцій відноситься:
• Облік і моніторинг дзвінків
• Складання статистичних звітів по каналах зв'язку і внутрішніх лініях
• Протоколювання викликів
CСView або CCView2012 (Контроль) володіє більш широкими можливостями управління викликами кінцевих користувачів, ніж CCView Lite:
• Моніторинг всіх компонентів системи в режимі реального часу
• Складання статистичних звітів по каналах зв'язку і внутрішніх лініях
• Облік викликів
• Протоколювання викликів
• Оповіщення абонента про розрахунковий час утримання до постановки його в чергу
• Збір інформації з декількох АТС на одному сервері (СС CCView Enterprise).)


Call Center Professional (CCPro)
Call Center Professional (CCPro (Професійний)) - це потужний інструмент обробки викликів.
Основні можливості:
• Контроль викликів, що надходять до оператора, миттєві повідомлення та база даних для інформаційного обслуговування абонентів.
• Спливаючі вікна на робочих столах операторів для швидкої ідентифікації абонентів
• Два типи клієнтських додатків: супервізор (СС Supervisor) і агент (CC Agent)
• Комплексні інструменти накопичення статистичних даних і збору інформації в реальному часі
• Оповіщення абонента про розрахунковий час очікування в черзі
• Збір інформації з декількох АТС на одному сервері (СС CCView Enterprise)
• Інтеграція з Outlook®, 1С або іншими CRM-додатками
• Можливість запису викликів за рахунок додаткового додатка CC Record Pro.
Можливості Агента:
• миттєвий обмін повідомленнями між іншими агентами і супервізором
• вспливаючі вікна
• переведення виклику, відповідь на дзвінок і т.д. За допомогою зручного інтерфейсу
Можливості супервізора:
• управління всіма діями в режимі реального часу
• створення звітів по клієнтам і історії всіх викликів в різних форматах
• відправка звітів на e-mail
• перегляд і складання розкладу всіх операторів
• запис розмов
• облік всіх викликів


CC Record Pro - інструмент для запису розмов і інтеграції бази записів з журналом викликів.
Можливості:
Працює на внутрішній лінії або каналі
• Фоновий запис голосу
• Сигналізація викликів і архівування голосових записів
• Відтворення вихідним мультимедіа-плеєром Windows.
Основні характеристики:
• Записувані абоненти:
    - внутрішні лінії аналогової / цифрової / IP АТС Panasonic
    - аналогові / цифрові канали PRI23 і PRI30 / IP-транки
    - вхідні / вихідні / ACD / Не-ACD / по внутрішньому зв'язку
• Всебічна фільтрація викликів, заснована на даних прямого вхідного набору / ід. № абонента / користувальницьких списках для внутрішньої лінії та ін.
• Множинні рівні безпеки для захисту доступу до записуваним переговорів
• Запис по окремим внутрішнім лініям / викликам з прямим вхідним набором
• Ручний / автоматичний режим запису
• Експорт голосових записів
• Масштабованість
• Тривалість запису 17 000 годин для сховища ємністю 500 Гб.
• Функції пошуку Rapid Search (Швидкий пошук) і Retrieve Easily (Легкий доступ). Дані функції дозволяють виконувати пошук запису по номеру внутрішньої лінії, даті та часу, номеру лінії, ідентифікатору абонента, імені абонента і багатьма іншим параметрам.
• Моніторинг в режимі реального часу. Функції моніторингу в режимі реального часу реалізовані в усіх рішеннях для запису викликів. Дані функції надають користувачам необхідні засоби для аналізу навантаження лінії зв'язку. Наявність інформації про активність системи / операторів і аналіз цієї інформації незамінні в процесі оптимізації роботи.